zelvicka = Turtle()
turtle.speed(1) - Nastaví rychlost pohybu a otáčení na nejnižší (hodnoty 1 - 10)turtle.forward(5) - Posune želvičku o pět pixelů ve směru kterým je natočenáturtle.backward(3) - Posune želvičku o tři pixely v protisměruturtle.left(10) - Otočí želvičku o deset stupňů dolevaturtle.right(8) - Otočí želvičku o osm stupňů dopravaturtle.goto(100,200) - Přesune želvičku na absolutní koordináty bodu (100,200) - tedy doprava nahoruturtle.setx(30) - nastaví x souřadnici (pozici vlevo-vpravo) na 30.turtle.sety(-300) - nastaví y souřadnici (pozici dolů-nahoru) na -300 (dolů).turtle.setheading(45) - nastaví otočení želvičky na 45° (bráno v kruhu s 0°=směr doprava, přírůstek je proti směru hodinových ručiček), 45° tedy bude šikmo doprava nahoru.turtle.color('white') - nabarví na pojmenovanou (anglicky) barvuturtle.shape('turtle') - nabarví želvičku na tvar s daným označenímÚplný přehled v dokumentaci knihovny Turtle