zelvicka = Turtle()
turtle.speed(1)
- Nastaví rychlost pohybu a otáčení na nejnižší (hodnoty 1 - 10)turtle.forward(5)
- Posune želvičku o pět pixelů ve směru kterým je natočenáturtle.backward(3)
- Posune želvičku o tři pixely v protisměruturtle.left(10)
- Otočí želvičku o deset stupňů dolevaturtle.right(8)
- Otočí želvičku o osm stupňů dopravaturtle.goto(100,200)
- Přesune želvičku na absolutní koordináty bodu (100,200) - tedy doprava nahoruturtle.setx(30)
- nastaví x souřadnici (pozici vlevo-vpravo) na 30.turtle.sety(-300)
- nastaví y souřadnici (pozici dolů-nahoru) na -300 (dolů).turtle.setheading(45)
- nastaví otočení želvičky na 45° (bráno v kruhu s 0°=směr doprava, přírůstek je proti směru hodinových ručiček), 45° tedy bude šikmo doprava nahoru.turtle.color('white')
- nabarví na pojmenovanou (anglicky) barvuturtle.shape('turtle')
- nabarví želvičku na tvar s daným označenímÚplný přehled v dokumentaci knihovny Turtle